Transcrierea actelor de stare civilă emise de…

Certificate de deces

Înscrierea certificatului de deces emis de autorităţile străine (exclusiv canadiene) în registrele de stare civilă româneşti

Pentru înscrierea în registrele de stare civilă române a certificatelor de deces, cererea va fi facută de un membru de familie / urmaş sau la solicitarea unei autorităţi legale canadiene. 

Lista actelor necesare:

  • Certificatul de deces canadian în ORIGINAL, legalizat de către M.A.E.C.I /D.F.A.I.T. (Ottawa); Vezi capitolul Infomaţii utile, APOSTILAREA / SUPRALEGALIZAREA DOCUMENTELOR.
  • Acte de stare civilă, după caz ale decedatului (certificat de naştere şi / sau căsătorie românesc);
  • Paşaportul românesc şi străin al decedatului;

La prezentarea documentelor de mai sus solicitantul va completa cererea şi declaraţiile corespunzătoare.

 

Intrarea în vigoare a Legii nr. 1/2017, care elimină cvasitotalitatea taxelor consulare

31.01.2017

La data de 1 februarie 2017 intră în vigoare Legea nr. 1/2017, care, între altele, elimină cvasitotalitatea taxelor aferente serviciilor consulare prestate …

Anunț: Activarea sistemului de servicii consulare online (SIMISC)

07.07.2016

Ministerul Afacerilor Externe, prin intermediul Departamentului Consular din MAE, a început implementarea Sistemului Informatic pentru Managementul Integrat…

Creația muzicală românească reprezentată în concertul ”Women of Note” - un tribut adus femeilor compozitor europene

10.03.2017

Ambasada României, alături de alte ambasade și centre culturale din statele membre UE și Delegația UE în Canada a marcat Ziua Internațională a Femeii…

Eveniment de marcare a predării, de către România, a Președinției IHRA

08.03.2017

Luni 6 martie 2017, Ambasada României la Ottawa a găzduit un eveniment de marcare a încheierii mandatului României ca Președinte al Alianței…